قطعات لپتاپ ایسوس ایسر دل اچ پی
در صورتیکه به هر دلیلی در مورد لپ تاپ خود نیاز به مشورت دارید قبل از هر اقدامی ، لطفا و حتما از خدمات مشاوره فنی رایگان کارشناسان ما درسازانیک استفاده کنید.
تلفن ثابت : 02188742566
تلفن همراه : 09128197348

نحوه ارائه خدمات آنلاین در سازانیک
تعمیر کامپیوتر آنلاین خدمات جذابی است که توسط این مرکز ارائه میشود. در ابتدا لازم است برای شفافتر شدن هر چه بیشتر، روند ارائه خدمات سازانیک که بهصورت آنلاین خدمات تعمیر کامپیوتر در محل مانند تعمیرات لپتاپ و سایر مدل های کامپیوتر ارائه میکند را شرح دهیم. این پروسه قدم به قدم به شرحی است که در ادامه میآید:
ثبت سفارش: در این مرحله شما از هزینه تعمیر خود مطلع میشوید. برای این کار لازم است ابتدا به بخش ثبت درخواست تعمیرات مراجعه کنید و یا از طریق خدمات تعمیر تلفنی استفاده کنید و بهصورت تلفنی با کارشناسان این بخش تماس بگیرید. شماره تماس 02188742566 باید مشکل کامپیوتر خود را برای آن شرح دهید.
ارجاع پیک موتوری: اگر قیمت تعمیرات برای شما مقرون بهصرفه و راضی کننده بود، تمایل برای تعمیر را اعلام میکنید. سپس کامپیوتر شما در محل کار یا زندگیتان توسط پیک موتوری شرکت دریافت شده و برای انجام تعمیرات به کارگاه متخصصان منتقل میشود.
تعمیر کامپیوتر: دستگاه شما طی 24 تا 48 ساعت توسط تعمیرکاران شرکت تعمیر شده و در این مدت کوتاه تمامی مشکلات بررسی و رفع میگردد.
تحویل کامپیوتر به مشتری: برعکس مرحله قبل در این مرحله دستگاه تعمیر شده توسط پیک موتوری مجدد به مشتری بازگردانده میشود.
گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات: در سازانیک خدمات تعمیرات کامپیوتر با تضمین اصالت قطعات و گارانتی تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و ماهر انجام میشود. همچنین در صورتی که بعد از تعمیر دستگاه و تحویل آن دچار هرگونه مشکلی شدید، میتوانید از خدمات این شرکت تا زمان حل شدن مشکل بهصورت رایگان بهره ببرید.
پرداخت هزینه: هزینههای تعمیر کامپیوتر بعد از پایان یافتن روند تعمیر دستگاه از مشتریان گرامی دریافت میشود.
1. تکمیل و ارسال فرم درخواست تعمیرات موبایل یا تبلت
2. تماس کارشناسان شرکت با شما جهت هماهنگی های لازم
3. ارسال پیک اختصاصی شرکت به محل و دریافت دستگاه از شما
4. تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان و تحویل مجدد آن توسط پیک شرکت
چرا تعمیرات گوشی خود را به سازانیک بسپاریم؟
مراحل تعمیر و درخواست تعمیرات تلفنی
دریافت مشاوره تلفنی
از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نموده تا در صورت امکان ایراد دستگاه بصورت تلفنی برطرف گردد
ارسال و پذیرش دستگاه
با حضور در محل شرکت و یا درخواست پیک برای ارسال دستگاه خراب، جهت پذیرش اقدام شود
عیب یابی و اعلام هزینه
پس از عیبیابی توسط کارشناسان شرکت نسبت به اعلام هزینه و ایراد دستگاه به مشتری اقدام میشود
تعمیر دستگاه
در صورتیکه مشتری برای تعمیرات لپ تاپ خود موافقت نماید، کار تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد
تست و تحویل لپ تاپ
پس از اتمام تعمیر، لپتاپ بطور کامل تست شده و برای تحویل آن به مشتری هماهنگ خواهد شد.